سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه خدای سبحان را یاد کند، خداوند دلش را زنده و عقل و خردش را روشن کند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :5
کل بازدید :41611
تعداد کل یاداشته ها : 23
103/2/7
11:9 ع

تقویت انگیزه


به چهار دلیل زیر کلید رسیدن به هر هدفی انگیزه است
:

  1. انگیزه به شما کمک می کند که قدم اول را بردارید.

آیا تا بحال به تفاوت بین انجام دادن کارهایی که مورد علاقه شما است و کارهایی که هیچگونه لذتی از انجام آنها نمی برید دقت کرده اید؟ مطمئنا این تفاوت را با تمام وجود حس کرده اید. وقتی برای کاری انگیزه دارید، آن را با اشتیاق و با کمترین تلاشی انجام می دهید. نیازی به فشار و اجبار نیست. دائما مترصد فرصتی هستید که به کار مورد نظر بپردازید. سخت ترین مرحله رسیدن به هر هدفی  شروع کردن است.  با داشتن  انگیزه مشکل ترین قسمت تبدیل به مرحله ای هیجان انگیز می شود و شما با شور و شوق اولین قدم ها را برای دستیابی به هدف برخواهید داشت.


به هدفی که انتخاب کرده اید فکر کنید و بر روی آن تعمق کنید، آیا واقعا دوست دارید به این هدف برسید. آیا رسیدن به آن ارزش صرف و وقت و انرژی را که می خواهید برای آن بذارید را دارد.

  1. هدف را تا آنجا که می توانید شفاف کرده و آن را بنویساغلب راجع به هدفی که دارید فکر کنید.
  2. تصور کنید که به هدف رسیده اید، ذهن خود را در برابر افکار مخالف ببندید.
  3. کتاب ها و مقالاتی را بخوانید که در ارتباط با موضوع هدفتان هستند.
  4. راجع به کسانی که به این هدف رسیده اند مطالعه کنید.
  5. اغلب راجع منافع و سود رسیدن به هدف فکر کنید.
  6. تصور کنید که وقتی به هدف رسیدید چه احساسی خواهید داشت.
  7. جملات مثبت را با ایمان و قدرت بیان کنید.
  8. با قدم های کوچک  و انجام وظایف ساده مرتبط با هدفی که دارید شروع کنید، موفقیت های بزرگ نشات گرفته از قدم های کوچک و وظایف ساده و ادامه دار هستند.
    1.   . موفقیت با قدم های کوچک  و انجام وظایف ساده مرتبط با هدفی که دارید شروع کنید، های بزرگ نشات گرفته از قدم های کوچک و وظایف ساده و ادامه دار هستند. انگیزه به شما کمک می کند که ادامه دهید.

      بسیاری از هدف ها با شور و هیجان آغاز می شوند و بتدریج در نیمه راه فراموش می شوند، چرا که هر راهی موانعی دارد و کسی که انگیزه پایینی داشته باشد در برخورد با این موانع به آسانی دلسرد و ناامید می شود، و بذرهای موفقیت و عدم موفقیت از همین نقاط تاریک شروع به رشد می کنند، کسانی که انگیزه دارند، موانع  را فرصت دیده و آنها را به چالش کشیده و به پیش رفتن ادامه می دهند.

      3.انگیزه تلاش و کارایی شما را چند برابر می سازد.

      اگر شما انگیزه ی خود را حفظ کنید بیش از حدی که مورد نیاز است کار انجام می دهید! و در ارتباط با هدف مورد نظر عمیق تر کاوش کرده و جلوتر می روید، در حالی که دیگر افراد در حد نیاز رسیدن به هدف فعالیت کرده اند، فعالیت بیشتر شما تفاوت بزرگی را از نظر شخصی و کاری با دیگر افراد ایجاد می کند.

      4. انگیزه مسیر شما را لذت بخش می سازد.

      کسانی که انگیزه ندارند مسیر دستیابی به موفقیت را سخت، خسته کننده و دشوار می بینند، بر عکس کسانی که انگیزه دارند مسیر هر چقدر هم طولانی باشد، برای آنها هیجان انگیز و لذت بخش است، واقعیتی است که گاها موانعی در سر راه پدیدار می شود که ناراحت کننده و مشکل هستند، اما انگیزه شما را قادر می سازد که آن موانع را به راحتی تحمل کنید.

      چگونه انگیزه ام را تقویت کنم؟

 به هدفی که انتخاب کرده اید فکر کنید و بر روی آن تعمق کنید، آیا واقعا دوست دارید به این هدف برسید. آیا رسیدن به آن ارزش صرف و وقت و انرژی را که می خواهید برای آن بذارید را دارد.

  1. هدف را تا آنجا که می توانید شفاف کرده و آن را بنویسید
  2. اغلب راجع به هدفی که دارید فکر کنید.
  3. تصور کنید که به هدف رسیده اید، ذهن خود را در برابر افکار مخالف ببندید.
  4. کتاب ها و مقالاتی را بخوانید که در ارتباط با موضوع هدفتان هستند.
  5. راجع به کسانی که به این هدف رسیده اند مطالعه کنید.
  6. اغلب راجع منافع و سود رسیدن به هدف فکر کنید.
  7. تصور کنید که وقتی به هدف رسیدید چه احساسی خواهید داشت.
  8. جملات مثبت را با ایمان و قدرت بیان کنید.
  9. . موفقیت با قدم های کوچک  و انجام وظایف ساده مرتبط با هدفی که دارید شروع کنید، های بزرگ نشات گرفته از قدم های کوچک و وظایف ساده و ادامه دار هستند

مقالات مرتبط:

هیپنوتیزم


89/10/2::: 4:30 ع
نظر()
  
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام جرا هیشکی به وبلاگ من سر نمیزنه!!!:(((
+ مردی بااسلحه وارد بانک شد وتقاضای پول کرد.وقتی پول ها را دریافت کرد ،روبه یکی از مشتریان بانک کردو پرسید :آیا شما دیدید که من ازاین بانک دزدی کنم؟ مرد پاسخ داد:بله قربان، من دیدم.پس دزد اسلحه رابه سمت شقیقه مرد گرفت واورادرجا کشت.دزدمجددا روبه زوجی کرد که نزدیک او ایستاده بودند وازآنها پرسید: آیا شما دیدید که من ازاین بانک دزدی کنم؟ مردپاسخ داد:نه قربان،من ندیدم اماهمسرم دید!
+ سلام.کدومتون پست فروش فوق العاده شوهرو خوندید؟نظرتون چیه؟؟؟؟